Kundeservice

Har du brug for hjælp?

Hos Gyldendal Studio vil vi gerne give dig en god kundeoplevelse.

Har du spørgsmål kan du derfor altid kontakte os på:

Telefon: 69 14 77 22 – vi har åbent hverdage mellem kl. 9-16.

eller:

Email: info@gyldendalstudio.dk

Her finder du de vigtigste links til vores betingelser:

 

 

Ofte stillede spørgsmål

Bestilling

Hvordan afbestiller jeg?

Så snart du afgiver din ordre, sættes den i produktion. Det er derfor ikke muligt at ændre i en ordre, når du har godkendt den og sendt den afsted.

Hvordan ved jeg, om I har modtaget min ordre?

Når du har fuldendt en bestilling, modtager du en ordrebekræftelse via den emailadresse du har angivet ved bestilling. Ordrebekræftelsen indeholder alle detaljer på din bestilling, inkl. ordrenummer. Modtager du ikke en ordrebekræftelse, bedes du kontakte info@gyldendalstudio.dk

Hvordan betaler jeg?

Du betaler din ordre, når du afgiver bestilling. Vi modtager alle gængse kreditkort.

Vi hæver første dine penge, når din pakke afsendes til dig.

Hvilke kreditkort modtager I?

Vi modtager Dankort, VISA/Dankort, Mastercard, Maestro, JCB og Visa Electron.

Du kan også benytte MobilePay som betalingsløsning.

Kan jeg lave en kontooverførsel?

Du kan ikke betale for din ordre med kontooverførsel. Dette skyldes, at du som forbruger er langt dårligere beskyttet ved kontooverførsel end når du betaler med betalingskort.

Tager I MobilePay?

Ja, du kan sagtens bruge MobilePay som betalingsløsnings på Gyldendal Studio.

Sælger I til biblioteker og institutioner?

Ja, det gør vi. Send en mail til carsten_odgaard@gyldendal.dk for henvendelse om køb af merchandise til biblioteker og institutioner.

Levering

Hvad er leveringstiden?

Alle vores merchandiseprodukter har en produktionstid på 3-6 hverdage. Derefter sendes din bestilling direkte til dig. På T-shirts kan der opleves leveringstid på 6-10 hverdage.

Skulle din pakke – mod forventning – ikke være dukket op tre hverdage efter afsendelse, vil vi gerne høre fra dig. Skriv en mail til vores kundeservice på info@gyldendalstudio.dk, og husk at angive dit ordrenummer, som du finder i din ordrebekræftelse tilsendt pr. mail.

Du kan også ringe til os på telefon 69 14 77 22. Vores kundeservice har åbent alle hverdage mellem kl. 9-16.

Kan I pakke jeres varer ind som gave?

Hos Gyldendal Studio har vi fokus på at levere din ordre hurtigst muligt. Det betyder, at vi desværre ikke har mulighed for at pakke dine bestilte produkter ind.

Hvad koster fragten?

Alle priser på Gyldendal Studio er inklusiv fragt og levering. 

Hvilket transportfirma bruger I?

Vi afsender (så vidt muligt) alle vores produkter med DAO365. De leverer alle ugens 7 dage, 365 dage om året. I enkelte tilfælde, er dette ikke muligt og alle andre pakker afsendes da også som PostNord Erhvervspakker med omdeling. 

Hvor lang er leveringstiden/produktionstiden?

Alle vores merchandiseprodukter har en leveringstid på 3-6 hverdage. På T-shirts kan leveringstiden være 6-10 hverdage.

Skulle din pakke – mod forventning – ikke være dukket op tre dage senere, så hører vi gerne fra dig. Skriv til info@gyldendalstudio.dk, og husk at angive dit ordrenummer, som du finder i din ordrebekræftelse tilsendt på email.

Kan jeg se, om min pakke er på vej til mig?

Ja. Når din pakke afsendes, sender vi dig samtidig en email med pakkens trackingnummer. Du kan herefter følge pakkens vej fra os til dig ved at benytte det link der fremgår i mailen.

Bemærk, at du først kan følge pakken online kl. ca. 23.30 den dag pakken er afsendt.

Min pakke er ikke dukket op – hvad gør jeg?

Har du modtaget et trackingnummer fra os, og kan du se, at pakken er på vej til dig?

Hvis ikke du modtager din ordre senest tre hverdage efter afsendelse bedes du kontakte vores kundeservice på info@gyldendalstudio.dk, så vi kan orientere fragtfirmaet og løse problemet hurtigst muligt.

Du kan også ringe til os på telefon 69 14 77 22. Vores kundeservice har åbent alle hverdage mellem 9-16.

Hvorfor modtog jeg kun en del af min ordre?

Har du bestilt forskellige produkter, vil disse blive fremsendt hver for sig, da de somme tider bliver produceret forskellige steder. Delleveringer sker uden ekstra omkostninger for dig som kunde.

Kan jeg afhente min pakke på forlaget?

Du kan ikke afhente din pakke hos Gyldendal, da vores produktion er fuldautomatisk.

Hvordan emballerer I?

Vi sætter høje standarder for vores emballage, så dine tryksager kan nå dig i hel og fin stand. Til nogle af vores produkter har vi ikke kunne finde emballage, der levede op til vores krav, så vi har selv måtte producere. Eksempelvis afsendes alle plakater i specialfremstillede paprør, der er 0,5 mm tykke. 

Jeg har modtaget en beskadiget eller forkert vare. Hvad gør jeg?

Hvis du har modtaget en vare der er forkert eller blevet beskadiget under transport eller produktion, så bedes du returnere varen til Gyldendal Studio, P. O. Pedersens vej 26, 8200 Aarhus N. Vedlæg gerne dit ordrenummer og en besked med beskrivelse af fejlen. 

 

Produkter

I fører ikke merchandise med min favorit-forfatter. Kan I fikse det?

Mangler du merchandise på lige præcis din favoritforfatter, så hører vi gerne fra dig!

Send en mail med teksten “Foreslå en forfatter” i emnefeltet til info@gyldendalstudio.dk, så kigger vi på dit forslag.

Rabatkode

Min rabatkode virker ikke?

De fleste rabatkoder har en udløbsdato. Tjek derfor først om du har benyttet en rabatkode der ikke mere er gyldig. Er koden gyldig og kan du stadig ikke få den til at virke, så bedes du kontakte kundeservice på info@gyldendalstudio.dk.

Hvordan benytter jeg en rabatkode?

I løbet check-out-forløbet på din ordre får du mulighed for at indtaste en rabatkode. Klik på linket hvor der står “Har du en rabatkupon? Klik her for at indtaste din rabatkuponkode”. Når du indtaster din kode og godkender bliver rabatten fratrukket din ordre.

Du kan kun benytte rabatkoden én gang pr. ordre.

Updating…
  • Ingen varer i kurven.